Marketing i e-marketing

100% sprzedaży online – e-commerce i generowanie leadów

Celem szkolenia jest m.in.  prezentacja narzędzi perswazji w sprzedaży online, sposoby praktycznego definiowania i segmentowania odbiorców, promocja projektów, e-commerce w sieci – skuteczne metody dotarcia do nabywców, sztuka generowania zapytań (leadów) sprzedażowych, projektowanie systemów transakcyjnych i landing pages, skuteczne narzędzia komunikacji z uwzględnieniem specyfiki e-commerce i inne

W programie m.in.: jaki jest polski e-konsument, projektowanie strategii i systemów e-commerce, generowanie leadów – czyli jak pozyskiwać kontakty handlowe, promocja i reklama online w kontekście e-commerce, pomiar efektywności – jak mierzyć i optymalizować sprzedaż

Tryb zajęć: 8 godzin, tryb weekendowy
Dokument: zaświadczenie uczestnictwa w kursie

 

100% użyteczności w praktyce – projektowanie WWW i systemów online

Celem szkolenia jest przybliżenie specyfiki prowadzenia projektów z zakresu tworzenia WWW, przedstawienie zasad zarządzania projektami internetowymi – użyteczność (usability) i najlepsze praktyki, omówienie nowych trendów w projektowaniu WWW, prowadzenie działań e-marketingowych w ramach mobilnego Internetu, projektowanie mobilnych serwisów, omówienie koncepcji testowania i weryfikacji skuteczności projektów pod kątem sprzedaży i efektywnej komunikacji, zapoznanie ze specyfiką Internetu i poznanie różnić między komunikacją online versus offline, praktyczna forma szkolenia z licznymi przykładami efektywnych realizacji ma pozwolić uczestnikom na projektowanie nowoczesnych serwisów internetowych wraz z oceną ich ergonomii, praktyka definiowania realnych celów i pomiar skuteczności działań w zakresie projektów WWW, nabycie umiejętności projektowania zorientowanego na użytkownika (UCD) z elementami rozwiązań mobilnych i transakcyjnych.

W programie m.in.: realizacja projektów www – od wizytówki i lp do portali, usability i accessibility – o użyteczności i dostępności projektów www krok po kroku, lokalizacja serwisów internetowych i corporate identity, użyteczność w mobilnym internecie, audyt, weryfikacja i badania użyteczności, językowe usability. sztuka komunikacji projektowej – między biznesem, agencją a it

Tryb zajęć: 8 lub 16 godzin, tryb weekendowy
Dokument: zaświadczenie uczestnictwa w kursie

 

Content marketing od A do Z – jak pisać w sieci?

Celem szkolenia jest poznanie w jaki sposób internauci przeglądają strony w sieci, praktycznych porad nt.  redagowania contentu w internecie, jak zacząć – od prototypu szablonu po kompletny serwis, w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje, czy i w jaki sposób promować content zwiększając audytorium czytelników, jak mierzyć skuteczność publikowanej treści i poinformować o trendach

 

W programie m.in.: Content Marketing bez tajemnic; Fundamenty Content Marketingu; Promocja w ramach content marketingu; Praktyka redagowania treści; Perswazja, sprzedaż i neuromarketing – jak “manipulować” słowem by skłaniać użytkowników do podejmowania oczekiwanych przez biznes akcji?; Content Marketing a sprzedaż, Pomiar skuteczności contentu online

Tryb zajęć: 8 godzin, tryb weekendowy
Dokument: zaświadczenie uczestnictwa w kursie

 

Employer Branding – jak stworzyć silną markę pracodawcy

Cel szkolenia: Podczas szkolenia uczestnicy poznają najnowsze trendy w budowaniu marki pracodawcy. Zapoznają się z zasadami employer brandingu wewnętrznego i zewnętrznego, które pomogą im pozyskać najlepszych pracowników na rynku. Dowiedzą się, jak komunikować wartości marki w nowych mediach i jak stworzyć strategię employer brandingową.

W programie m.in.: Czym jest Employer branding? Dlaczego jest ważny? Pracownik ambasadorem firmy, Ogłoszenie o rekrutacji, które angażuje, Planowanie działań komunikacyjnych, Case study – jak to robią najlepsi? Employer branding wewnętrzny, Budowanie marki pracodawcy podczas rekrutacji, Dlaczego działania podczas wdrażania pracowników są ważne, Działania online, które przyciągną pracowników, Employer branding w mediach społecznościowych, Jak stworzyć strategię employer brandingową? Analiza wizerunku wewnętrznego firmy

Tryb zajęć: 8 godzin, tryb weekendowy
Dokument: zaświadczenie uczestnictwa w kursie

 

Social media w biznesie

Celem szkolenia jest pokazanie możliwości biznesowych, jakie dają media społecznościowe. Podczas szkolenia uczestnik zapoznaje się z najnowszymi trendami w social media, zasadami komunikacji i wyboru kanałów odpowiednich dola jego biznesu. Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił wybrać odpowiednie dla siebie i swojego biznesu konto  sposób efektywny prowadzić konto na Instagramie, komunikować się ze swoją społecznością oraz tworzyć reklamy skierowane do potencjalnych klientów.

 

W programie m.in.: Biznesowe wykorzystanie mediów społecznościowych; Strona na Facebooku; Konto na Instagramie; Konto na Twitterze, Konto na Youtube; Konto na LinkedIn; Wybór najlepszego kanału społecznościowego

Tryb zajęć: 16 godzin, tryb weekendowy
Dokument: zaświadczenie uczestnictwa w kursie

 

 

Zapytaj, czy dane szkolenie w tej chwili jest realizowane.

Maszy pytania? Chętnie odpowiemy. Napisz do nas kolfer@byd.pl